lördag 1 mars 2014

& så var de bara tre...

Hej!

Igårkväll var det dags för lille Frida att äntligen få träffa sin matte, Caroline för första gången. Vid 21-tiden åkte jag, Henrik och Frida till Malmö Airport Hotel, där hon och Caroline skulle övernatta för att sedan tidigt imorse, flyga hem till Bodö. 
 
Innan dess fick Frida (Quinn) uppleva sitt första riktiga bad! Det gick jättebra, och hon njöt verkligen när varmvattnet gick igång. 

Jag & Frida efter badet. Ser ni så mörk hon blev plötsligt? ;-)


Resten av dagen spenderades mestadels i sängen tillsammans med Sheila och alla valparna. Vi passade såklart på att umgås och mysa lite extra med lille Frida, innanför det var dags att köra iväg för att träffa den nya matten.

Det kändes otroligt sorgligt att ta farväl av den lille sparveln, men samtidigt så är jag helt säker på att hon, matte Caroline och husse Joakim kommer få det kanonbra tillsammans. Allt känns så bra med er!
Ett stort lycka till önskar vi Er!

Igår förmiddag när jag var ute i trädgården med alla fyra valparna så passade jag på att lite bilder. Vem vet när man ser alla fyra tillsammans nästa gång!



Aquell längst fram, Akira bakom och Abbey till höger


Fina, fotogeniska Abbey <3

Söta Akira



Busblicken ;-)

Fina tjejen Frida

Lilla söta Aquell 

Frida & Aquell har hittat varsin pinne

Det har även Akira gjort :-)

Våga inte ta den ifrån mig!

 Kom an syrran!


Princess Charming - Våran lille Quinn 


Två busiga systrar i olika nyanser av rött 

Syskonbus


Abbey & Aquell

Denna goa tjej ska bli Höllviken-bo!

Söta lilla Aquell söker ett
 tryggt och kärleksfullt hem <3

Hon är en tjej som bjuder på mycket bus och skratt <3 Aquell 

Aquell & Frida tog en sista svängom tillsammans

"Läderlappshunden!"

"Åh vad jag kommer att sakna dig syrran!"

"Jag då??" undrar Abbey 

"Och jag?" undrar Akira 

Självklart kommer syrran sakna er också!


Love of my life <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar