söndag 2 februari 2014

5 veckorsbilder

                                    QUEEN-KULLEN 5 VECKOR GAMLA

COCKER DELIGHT'S THE SHOW MUST GO ON "Akira"
2150 g 
Till salu


COCKER DELIGHT'S DON'T STOP ME NOW "Abbey"
2100 g
Till salu



COCKER DELIGHT'S A KIND OF MAGIC "Aquell"
1900 g
Till salu 



COCKER DELIGHT'S I WANT TO BREAK FREE "Quinn"
1975 g
Tingad



Är de inte helt fantastiskt söta, Sheilas små skatter? 
Sheila är så duktig med allt, hon låter gärna besökare komma och träffa hennes små, utan protester. Hon är nog bara glad att någon vill underhålla de små huliganerna :-) 

Hönsmamman Sheila kollar så att Abbey mår bra

Puss på dig mamma!


Här "hänger" valparna när de är hungriga, uttråkade eller äventyrslystna. Hittills är det "bara" Abbey och Aquell som lyckats ta sig ur lådan

Akira med de stora, vackra ögonen. Bredvid sitter syster Aquell <3

Hallå, kan ni släppa ut mig eller??

Aquell är en envis tjej :-)

Quinn och Akira sitter och försöker charma fotografen :-)

Världens sötaste Quinn <3


Ungefär såhär ser det ut när Akira sjunger sina klagovisor

Valparna blir bara bättre och bättre på sitt bordsskick, vattenskålen lär de nog å andra sidan aldrig sluta välta ut ;-) 

Vackra Aquell med sin goa valpmage <3

Fina Akira, eller "mini-Sheila" som hon kallas 

Här har jag det bra! Fyra fantastiska cockervalpar med deras fantastiska mamma <3

Quinn myser i Henriks knä

Som ni ser så älskar valparna att ligga nära. Helst kryper de innanför tröjan på oss <3

Bita syrran i ansiktet -Abbey och Aquell

Jag får en puss av en av mina svarta <3 Akira i detta fall

Akira 

Henrik och Akira <3

Dålig skärpa, men vilka ögon va??



Quinn och Abbey

Det finns ingenting finare än en sovande valp. Här: Quinn 


Ha en fortsatt trevlig kväll önskar vi ifrån valplådan

1 kommentar:

  1. Jag är inte avis....jag är inte avis....jag är inte avis....NÄE det funkar INTE!!!
    Jag ÄR avis!!!
    Vilka goa fina valpar!!

    SvaraRadera